بهترین پاکت جارو برقی کدام است و چه ویزگی هایی دارد؟

یکی از ضروری ترین لوازم برای تمیز کردن فضای زندگی شما بدون شک جارو برقی است. جاروبرقی ها انواع مختلفی دارند و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز بر تنوع محصولات و مدل ها افزوده می شود. با این حال ، برای  تمیز کردن کار آن هرچه بهتر ، انتخاب مدل های متناسب با نیازهای خودتان بسیار مهم است. در عین حال ، شما باید مرتباً از سلامت محصول خود نظارت داشته باشید تا بهترین عملکرد را بگیرید و مکش را از دست ندهید. البته ویژگی های مختلفی که شما در محصول می خواهید باعث می شود با تغییرات قیمت جاروبرقی روبرو شوید. طول کابل، سطح نویز، نوع فیلتر، قدرت خلا، حجم محفظه گرد و غبار و کلاس بهره وری انرژی از جمله این موارد هستند. علاوه بر این ، سه نوع مختلف با فیلتر آب ، با کیسه و بدون کیسه وجود دارد. تاریخچه جاروبرقی های بدون کیسه به دهه 1980 برمی گردد. اگرچه جاروبرقی های دارای کیسه های گرد و غبار دیرتر از جارو برقی های بدون کیسه اختراع شده اند ، اما یکی از محبوب ترین محصولات امروزی است. علاوه بر این ، می توان ابعاد ، وزن ، عمق و سطح نویز مدل ها را با کیسه های گرد و غبار مطابق با نیازهای خود تنظیم کرد.برای خرید پاکت جاروبرقی اورجینال به سایت توتک ایران مراجعه نمایید.

بهترین پاکت جارو برقی کدام است و چه ویزگی هایی دارد؟

بی شک بهترین پاکت ها پاکت هایی است که با ساختار جارو برقی شما خوانا باشد به این منظور باید با توجه به شماره مدلی که رو دستگاه درج شده در مرورگر خود جست و جو کرده و طلاعات کسب کنید.

ولی یکی  از مساءلی که باید توجه کنید ارجینال یا اصل بودن پاکت ها است. زیرا:

  1. پاکت های اصل برای هر مدل بر اساس قدرت موتور، ویژگی های تکنیکال و قدرت مکش آن طراحی شده است. به همین دلیل هرچند پاکت های جعلی از نظر شما مناسب به نظر بیاد ولی واقعیت این طور نیست.
  2. تاثیرات پاکت های ارجینال بر سلامت.

اگر پاکت اصل نباشد به علت نشت و خروج گرد از پاکت گرد و غبار دوباره به محیط هایی که تمیز کردید باز می گردد. صرف زمان زیاد برای تمیزی هم برای سلامت مضر است هم انرژی الکتریکی زیادی مصرف می کند. باز گشت گرد به محیط باعث می شود هوای محیط زندگی شما آلوده شود و این خطر جدی بر سلامت شما ایجاد می کند.

  1. کارآمدی بیشتر

پاکت های نامرغوب به موتور فشار وارد می کند و این باعث می شود موتور در مرور زمان آسیب ببیند و قدرت تمیز کردن آن کم شود. در نتیجه برای جارو زدن محیط هم انرژی زیادی صرف می کنید هم کیفیت کار کم است.

  1. افزایش طول عمر

همان طور که گفته شد پاکت های نامطلوب باعث نشت گرد و غبار می شود. این گرد و غبار به سمت موتور حرکت می کنند و آنجا انباشته می شوند قدرت جاروبرقی را کاهش داده باعث کاهش عمر موتور می شود.

  1. تعویض راحت و بهداشتی

پاکت های مرغوب این امکان را می دهد که به سادگی می توانید تعویض و پاکت را خارج کنید. باعث حفظ سلامت محیط می شود.

مزایای استفاده از جارو برقی های پاکت دار

مدل های جاروبرقی که دارای پاکت گرد و غبار هستند یک فرصت تمیز کردن موثر با کیف های خوب ارائه می دهد که می تواند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و در صورت پر شدن جایگزین شود. انواع جاروبرقی های پاکت دار، دارای ویژگی های کاربردی بسیاری هستند.

به عنوان مثال، فرچه هایی که با  قدرت  توربو مکش عمیق گرد و غبار را تسهیل می کنند. علاوه بر این ، در جارو برقی های پاکت داکه قدرت مکش زیاد  شده تمیز کردن را کارآمدتر می کند. مدل های پاکت دار را می توان راحت تر از مدل های جارو برقی بدون پاکت تمیز کرد. زیرا در جاروبرقی دارای پاکت گرد و غبار ، هنگام پاک شدن از محفظه به دلیل وجود پاکت ها ، گرد و غبار پخش نمی شود. مدل های طراحی شده از نظر ارگونومی ،این سیستم  امکان تمیز کردن را در  مکان های صعب العبور و بدون خستگی فراهم می کنند.

به این منظور می توانید از مدل هایی استفاده کنید که در آن ها نشان دهد که پاکت پر شده است یا نه؟

پاکت های نانو یا هپا چیست؟

پاکت های نانو یکی از تکنولوژی های جدید است که هم کارآمدی را تضمین می کند و هم حفظ سلامت را. در این سیستم پاکت مانع پخش و معلق شدن گرد می شود و با توجه به تکنولوژی به کار رفته شده باعت ته نشین شدن سریع گرد می شود. این پاکت ها دو مزیت دارد. در هنگام تخلیه کردن پاکت ها خاک محیط را فرا نمی گیرد و دیگر مزیت آن پخش نشدن عوامل حساسیت زا در محیط است.

 قیمت کیسه جارو برقی

قیمت ها بر اساس مارک جارو برقی، کیفیت پاکت ها و گاها مکان خرید متغیر است.

ولی در هنگام خریدباید به این نکات توجه کنید:

  1. تا جایی که ممکن است پاکتی سازگار با دستگاه خود را بگیر حتی پاکت مارک دیگری را هرگز استفاده نکنید.
  2. به ولتاژ دستگاه خود توجه کنید و پاکتی سازگار با آن را بخرید.
  3. در خرید عاقلانه عمل کنید به این منظور که اگر یک بار هزینه برای خرید خرید پاکت خوب کنید تا مدت ها برای شما کار خواهد کرد ولی اگر جنس بی کیفیت یا کم کیفیت خریداری کنید هم پاکت زود تر آسیب می بیند هم دستگاه شما.
  4. در خرید دقت کنید با توجه به ساخت محصولات جعلی باید بسیار حواس جمع باشد بعضی از نکات یا ساختار ها در پاکت نشان دهنده ی اصل یا جعل بودن آن است.
  5. لوله ی خرطومی و برس را هر چند وقت یکبار تمیز یا تعویض نمایید جارو برقی شما یک سیستم کامل است و باید همه ی اجزا با هم در نظر گرفته شوند.
  6. انواعی از پاکت ها هستند که جنس کاغذی دارند این پاکت ها بر اساس نوع دستگاه طراحی می شود ولیکن امکان پارگی یا ترکیدگی دارند.