تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه

تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه، یکی از اصولی که در طراحی چهره سیاه قلم باید در نظر بگیریم نحوه چگونگی طراحی لب می باشد. لب یکی از اجزای صورت است که درست کشیدن آن تاثیر بسزایی در زیبا نشان دادن صورت دارد.  در این آموزش قصد داریم در مورد روش طراحی لب مردانه و زنانه صحبت کنیم. دانستن و داشتن اطلاعات در مورد تفاوت میان این دو لب اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه، در این پست قرار است در مورد تمام مطالبی که در حوزه لب های مردانه و زنانه وجود دارد صحبت کنیم.

تفاوت میان لب های زنانه و مردانه چیست؟

لب های مردانه صاف تر است، در حالی که لب زنانه مشخص تر و انحنای بیشتری دارد. تفاوت اصلی بین این دو لب این است که لب های مردانه نازک تر، در حالی که لب های زنانه ضخیم تر و پهن تر است. همچنین برای تفاوت میان لب های مردانه و زنانه می توانیم به موارد زیر هم اشاره کنیم.

  • لب های مردانه نازک تر و صاف تر هستند.
  • لب های زنانه گردتر و انحنای بیشتری دارند.
  • لب بالای مردانه به اندازه لب زنان کشیده نیست.
  • لب های مردانه سایه کمتری دارند.
  • لب های مردانه نباید به صورت کامل مشخص باشند.
  • سایه ای که در لب پایین ایجاد شده باید در لب خانم نسبت به آقا کمرنگ تر باشد
تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه

تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه

چگونه لب بالا را سایه بزنیم؟

تا اینجا یاد گرفتیم که چگونه لب زنانه و مردانه را رسم کنیم، لازم است یادآوری کنیم که لب بالا در لب مردانه روشن است و نور دارد. هر چقدر لب بالایی در لب های مردانه را نازک رسم کنیم باعث می شود که چهره، مردانه تر دیده شود. برجسته نشان دادن لب های زنانه امر رایجی است، زیرا که باعث می شود چهره زنانه تر به نظر برسد. در لب های مردانه سایه ای که استفاده می کنیم خیلی کمرنگ است. این ترفند دیگری است که می توانیم برای لب های مردانه به کار ببریم. لب بالایی مردانه را می توانیم از روی برآمدگی کوچکی که در خط بالای دهان دیده می شود، تشخیص دهیم. زمانی که لب زنانه را طراحی می کنید، طرح کلی لب بالایی برجسته تر است. باید سایه بیشتری به لب بالا بزنیم تا توجه بیشتری را جلب کند.

تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه

تفاوت طراحی لب زنانه و مردانه

چگونه لب پایین را سایه بزنیم؟

برای لب مردانه، لب پایین خیلی مشخص نیست. در لب مردانه خطی که برای لب پایینی رسم می شود خیلی به گوشه های لب بسط داده نمی شود. تنها سایه واقعی که در لب مردانه اضافه می شود برای این کار است که لب پایین ضخیم تر نشان داده شود. برای لب های زنانه، می توانید برای رسم طرح کلی لب پایین از خط استفاده کنید. چین هایی که در کنار دهان قرار دارند، تیره شده اند، تا با این کار زوایای دهان شکل سه بعدی به خود بگیرد. به سایه ای که لب بالا اضافه شده، توجه کنید. این به خاطر نوری است که از قسمت بالا می آید و باعث می شود که به خاطر برآمدگی سر، لب بالایی در سایه قرار بگیرد. لب پایین مقداری به سمت بالا آمده است، بنابراین نور بیشتری دارد. زمانی که روش رسم لب زنانه و مردانه را یاد گرفتید، گاهی اوقات براقیت طبیعی و خیسی لب ها باعث می شود که نور بر روی لب پایینی باشد و یک سایه روشن زیبایی را به وجود می آورد.

چگونه لب زنانه و مردانه را از نیم رخ رسم کنیم؟

زمانی که یاد گرفتید تا لب های مردانه و زنانه را رسم کنید، مهم است که تفاوت آن ها را در نظر بگیرید بدون اینکه اندازه ی آن ها اهمیتی داشته باشد. این موضوعات ظرافت ها و ریزبینی هایی است که بین یک صورت و چهره ای که به خوبی طراحی شده و آن چهره ای که ما را گمراه می کند، وجود دارد. احتمالا تا به حال متوجه تفاوت ها شده اید، لب مردانه کمی درازتر است و بین بینی و لب در چهره خانم ها فاصله ی بیشتری وجود دارد. همانطور که قبلا گفته شده، لب های مردانه نازک تر هستند و سایه کمتری دارند. درحالی که لب های زنانه پرتر و پر رنگ تر هستند.

سفارش آنلاین نقاشی چهره سیاه قلم

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی چهره با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق واتساپ با ایشان ارتباط داشته باشند. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کارها به آدرس سایت www.whiteart.ir مراجعه کنید.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراحی و نقاشی علاقمند هستید و یا در اطراف خود کسانی را دارید که به این هنر عشق می ورزند ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای خود و یا دوستانتان هدیه ای بینظیر از نقاشی سیاه قلم را تهیه نموده و از آن لذت ببرید . شما می توانید با ارسال عکس خود و یا دوستانتان تصویر مورد نظر خود را سفارش داده و نتیجه ای مطلوب دریافت نمایید .فقط کافیست از طریق شماره تماس و واتساپ : ۰۹۳۰۷۷۲۵۳۳۹ با خانم حاجی علی اکبری در تماس باشید .