امتیاز و پیش فروش منطقه 22 تهران

خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران

املاک آبنوس  خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران با مشاوره تخصصی املاک آبنوس

خرید ملک، یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری در دوران های مختلف بالاخص در زمان رکود تورمی می باشد. در حال حاضر، شما با هر میزان از سرمایه گذاری، می توانید دارای یک ملک اعم از زمین کشاوزی یا ملک باغی و یا یک آپارتمان نقلی در حاشیه شهرهای بزرگی چون تهران یا مشهد یا شیراز شوید، اما ما به شما، پیشنهاد سرمایه گذاری در املاک منطقه 22 تهران که شامل دریاچه چیتگر را می نماییم.

شایان ذکر است یکی از مهم ترین مباحث امروز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، خرید امتیاز و یا خرید از نوع پیش فروش املاک در تهران بالاخص خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران میباشد.

قیمت ملک در دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج فارس، بسیار متنوع است و بستگی به پروژه، متراژ، میزان پیشرفت ساخت، مرحله ساخت و مجری ساخت و دهها مورد دیگر دارد، برای دریافت مشاوره با املاک آبنوس تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و حقوقی خرید و فروش ملک، استفاده کنید.

چنانچه قصد خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران را دارید، بهتر است از املاک آبنوس مشاوره تخصصی دریافت کنید.

املاک آبنوس با تکیه بر سالها تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران، می تواند امین و مشاور شما در همه موارد باشد.

از ویژگی های منطقه 22 تهران می توان به پروژه های بسیار بزرگی اشاره نمود که در پهنه b و c دریاچه چیتگر، در حال اجرا می باشد که رشد بسیار خوبی نیز کرده است.

از پروژه های منطقه 22 تهران می توان به پروژه های ذیل اشاره نمود و چنانچه قصد سرمایه گذاری در هر یک از آنها را دارید، کافیست با املاک آبنوس تماس بگیرید.

پروژه تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروز زمینی ارتش

پروژه تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش

پروژه شهید خرازی سپاه

پروژه پاسارگاد 2 تعاونی شهید همت

پروژه ترنج دژبان ارتش

پروژه پهنه c شهرک چیتگر

پهنه b شهرک چیتگر

اما در این منطقه ، پروژه های دیگری هم در حال اجرا می باشد که شما می توانید با مراجعه به وب سایت abnoos22.ir فهرست کاملی از املاک منطقه 22 تهران را مشاهده ،بررسی و پیش خرید یا اجاره و رهن نمایید.

شما همواره میتوانید از بستر خدماتی املاک آبنوس درفضای مجازی استفاده کنید. به طور مثل می توانید در سایت املاک آبنوس، درج ملک نمایید و از آن طریق نسبت به فروش، رهن و یا اجاره و پیش فروش امتیاز ساختمان های خود، اقدام نمایید.

در همین راستا املاک بزرگ آبنوس تصمیم دارد تا خریداران املاک و مستاجرین را در حوزه خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران و اجاره و رهن و امتیاز و پیش فروش آپارتمان و منازل ویلایی موجود در منطقه ۲۲ را مورد راهنمایی و مشاوره قرار دهد.

شما می توانید بهترین واحد ها و مجتمع های تجاری دراملاک بزرگ آبنوس جستجو کنید.

همچنین می توانید در آژانس تخصصی املاک آبنوس، جدیدترین املاک در منطقه ۲۲ را خریداری کنید.

همچنین اگر به دنبال مشاوره حقوقی املاک و یا تهاتر مصالح با ملک و بازسازی ملک و مشارکت در ساخت املاک در منطقه 22 تهران می باشید، جایی بهتر از املاک منطقه 22 تهران یافت نخواهید کرد.

برای تماس می توانید از پل های ارتباطی ذیل استفاده کنید.

شماره تماس:

44768625  – 44768504  – 44748991  – 44749597

ایمیل:  Amlak.abnoos22@gmail.com

آدرس: دریاچه چیتگر،شهرک گلستان، انتهای بلوار امیر کبیر غرب، بعد از تقاطع هاشم زاده،پلاک 283-واحد2