صادرات به بحرین

صادرات به بحرین : نزدیکی جغرافیایی، وجود بنادر مختلف در دو طرف، آرامش و ثبات در اقتصاد بحرین و ارتباط با تجار جهانی از طریق این کشور، از جمله عوامل جذابیت صادرات به بحرین برای تجار ایرانی است. اگر برای اولین بار است می‌خواهید صادرات انجام دهید، بهتر است با یک شرکت دیگر در این زمینه همکاری کنید. شرکت‌هایی هستند که امور صادرات را برای شما انجام داده و دیگر نیازی نیست شما خود را درگیر مسائل مربوط به گمرک و ترخیص کنید. برای تست بازار و یا حتی صادرات در ابعاد کوچک، این شرکت‌ها می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در غیر اینصورت شما باید پیش از هر اقدامی کارت بازرگانی دریافت کنید. مهمترین مسئله در صادرات این است که شما بتوانید محصول خود را در کشور خارجی به فروش برسانید. پیش از صادرات، باید با استفاده از ابزارهای مختلف، در کشورهای دیگر مشتری پیدا کنید. شرکت در نمایشگاه‌ها، همکاری با کریدور صادراتی، همکاری با شرکت‌های صادراتی و… برخی از این ابزارها هستند. شرکت بازرگانی صادرات کالا تجارت طلایی ایران Golden Trade می تواند در این زمینه با شما همکاری کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات کالا کلیک کنید.

در بحرین یک وکیل باید در امور حقوقی شما را همراهی کند. شما باید حداقل یک بار به این کشور سفر کنید و بعداً کار خود را شروع کنید. به طور کلی ، روش های بازاریابی در بحرین هم دیجیتالی و هم سنتی است. به دلیل شرایط نامساعد کشاورزی در کویت، این کشور مجبور است 90 درصد مواد غذایی خود را وارد کند. برای واردات مواد غذایی محدودیت خاصی وجود ندارد و این امر سرعت کار را افزایش می دهد. اگر خدمات فناوری دارید ، بازار کویت می تواند هدف خوبی برای شما باشد. زیرا آنها به دنبال انتقال فناوری های جدید به کشور خود هستند. قسمت دیگری که گزینه بسیار خوبی برای صاحبان کالا است ، قسمت پزشکی آن است. تجهیزات پزشکی یکی از بزرگترین کمبود ها در کشور کویت است. می توان گفت که بیش از 73 درصد صادرات به کویت از طریق ایران شامل این موارد است: آهن ، فولاد ، محصولات شیمیایی ، گچ ، آهک ، سیمان ، حیوانات زنده ، روغن های حیوانی و گیاهی

اگر می خواهید پر از فرصت به این بازار صادرات به کویت وارد شوید ، باید رقبای خود را شکست دهید. با کالاهای با کیفیت ، قیمت مناسب و کالاهای به روز ، می توان به طور کامل رقابت را به دست آورد. با توجه به اینکه بحرین خط هوایی قدرتمندی دارد ، این امر می تواند در کاهش هزینه ها برای شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

صادرات سیر به بحرین

بین غذاهای ایرانی و غذاهای عربی شباهت های نسبتاً زیادی وجود دارد و مواد گیاهی که در غذاهای ایرانی استفاده می شود در غذاهای عربی هم کاربردهای زیادی دارد. از جمله این محصولات کشاورزی سیر است که در آشپزی و صنایع غذایی بحرین جایگاه خوبی دارد و بازار مناسبی برای فروش محصول سیر ایجاد می کند. اگر مایل به تجارت و صادرات محصولات کشاورزی از جمله سیر هستید می توانید کشور بحرین را با توجه به مواردی که به آن اشاره شد به عنوان یکی از همسایگان بالقوه که بازار خوبی برای فروش محصولات کشاورزی ایران دارد در نظر بگیرید.

صادرات به بحرینصادرات به بحرین

صادرات عسل به بحرین

سود صادرات عسل توجه بسیاری از بازرگانان را به خود جلب نموده است. همانطور که واضح است صادرات و واردات از پر سود ترین تجارت های دنیاست که در آن کشور وارد کننده و صادر کننده هر دو سود می برند. یکی از محصولاتی که به علت طعم و عطر بی نظیر و خواص بی شماری که در درمان بیماری ها و به خصوص تقویت سیستم ایمنی بدن دارد عسل است. عسل با خاصیت های زیادی که برای سلامت بدن دارد در همه کشورها طرفدارهای خاص خود را جذب کرده است. عسل صادراتی انواع مختلفی دارد که در دشت های پر گل ایران تولید و به کشورهای مختلف صادر می شود. بیشترین عسلی که از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود عسل های گون، مرکبات و عسلی موسوم به چهل گیاه است. در صورتی که عسلی که تولید می شود طبیعی باشد، سود صارات عسل میزان بالایی تخمین زده می شود.

صادرات مبلمان به بحرین

صادرات مبلمان به بحرین با توجه به تجربه به دست آمده در این زمینه یکی از روش های واردات ارز خارجی به کشور است: با توجه به مساحت خانه های کویت و تعداد خانوارها ، مبلمان 10 نفره تقاضای بیشتری دارد. رقیب ایران در صادرات مبلمان راحتی به بحرین ، ترکیه و در صادرات مبلمان استیل – مصر است.

با توجه به نوع هوا در بحرین و وجود گرد و غبار ، تمایل بیشتری به خرید مبلمان در رنگ های تیره وجود دارد. برای صادرات مبل به بحرین با ما شرکت بازرگانی تجارت طلایی ایران تماس بگیرید.

صادرات فرش به بحرین

امروزه مردم بحرین علاقه زیادی به خرید فرش ایرانی دارند. برای صادرات فرش به بحرین ، باید توجه داشت که به دلیل آب و هوای موجود در عراق در این کشور و شدت گرما ، در بیشتر ماه های سال آنها فرش های خانه را جمع می کنند تا گرمای خانه های خود را کمی کاهش دهند ، اما در زمستان برخی از فرش ها را پایین آورده یا فرش های جدید میخرند ، بنابراین صادرات فرش به بحرین در فصل سرما به دلیل افزایش تقاضا افزایش می یابد. ما کالاهای فرش شما را به بحرین می فرستیم ، اما شما همیشه باید از آخرین وضعیت قانونی صادرات این کالاها به بحرین مطلع باشید. با شماره های تماس موجود در سایت پاسخگوی شما هستیم.

صادرات میوه خشک به بحرین

سیب ، گلابی ، آلو ، کیوی ، گیلاس ، زردآلو ، انبه ، نارگیل ، نارنگی ، موز و پرتقال میوه هایی هستند که می توان از آنها چیپس میوه درست کرد. ارائه خدمات در زمینه آموزش ، معرفی شرکت های تولید ماشین آلات این حرفه در کشور ، راه اندازی نمایشگاه های فصلی در شهرها و پایتخت و ارائه تسهیلات برای فعالان این حوزه باعث افزایش رشد تولید می شود. .در صورت تولید با کیفیت مناسب و توجه به بسته بندی محصول ، فرصت رقابت در بازارهای صادراتی تضمین می شود.

خشک شدن ارگانیک و بدون افزودنی های شیمیایی روش دیگری است که تقاضا برای میوه های خشک شده را افزایش داده است. بسیاری از میوه های تابستانی ، مانند زردآلو ، برای مدت طولانی قابل نگهداری نیستند و حتی می توان آن را در یخچال نگهداری کرد. اما می توان آنها را خشک کرد و از پتانسیل صادراتی آنها استفاده کرد. زیرا به راحتی می توانیم آنها را برای مدت طولانی تری نگه داریم

صادرات گوجه به بحرین

گوجه های گلخانه ای از شکل ظاهری زیباتری برخوردار بوده و پوسته ضخیم تری نسبت به گوجه فرنگی های کشاورزی دارند که باعث می شود ماندگاری بیشتری داشته باشد و برای رسیدن به مقصد صادراتی می تواند مسافت بیشتری را تحمل کند. سبزیجات محلی یا مزرعه عمر کمتری دارند و طعم بهتری دارند. لازم به ذکر است که چیدن گوجه فرنگی باید با قیچی انجام شود.

برای صادرات گوجه فرنگی به مقصد دور ، گوجه فرنگی را باید قبل از اینکه کاملا قرمز و رنگی شود ، چید. بسته به نوع گوجه فرنگی ، فصل کار و زمان لازم برای ارسال گوجه فرنگی به مقصد ، گوجه فرنگی هایی با 6 تا 8 علامت رنگی معمولاً انتخاب و صادر می شوند.

صادرات ادویه به بحرین

موضوعی که هنگام صادرات ادویه جات به بحرین مورد توجه قرار می گیرد این است که هند قطب ادویه و وارد کننده عمده ادویه جات به بحرین است ، با توجه به اینکه هند هزینه تحویل بالاتری دارد اما با کاهش قیمت محصول ، قیمت ادویه جات هند کمتر از محصولات ایرانی پایین تر است. بنابراین تولید کننده ایرانی باید همیشه به این نکته توجه داشته باشد که در اعلام قیمت با کشوری مانند هند رقابت می کند. از جمله ادویه هایی که بیشتر در بحرین مصرف می شود و بیشتر برای واردات به بحرین تقاضا می شود ، زردچوبه ، زعفران و زیره است. اگر می خواهید ادویه جات را به بحرین صادر کنید ، می توانید با شماره موجود در سایت با ما تماس بگیرید. ما افتخار می کنیم که به شما خدمت کنیم.

صادرات سنگ به بحرین

ایران دارای معادن عظیم سنگ بسیار زیادی است و به همین دلیل در این بخش مورد توجه بازرگانان کشورهای دیگر قرار گرفته است. این محصول معمولاً به صورت بلوک های سنگی خام صادر می شود. صادرات سنگ به بحرین یکی از فعالیت های تولیدکنندگان و فعالان این حوزه است.

صادرات لباس و پوشاک به بحرین

بازار مصرف یکی از مهمترین بخشهای تولیدکنندگان لباس است و صادرات یکی از راه حلهای خوب فروش برای تولیدکنندگان لباس است. امروزه صادرات پوشاک و لباس به بحرین در حال رونق است و بازار بحرین فرصت خوبی برای تولیدکنندگان ایرانی است. نکات مهم صادراتی قیمت مناسب ، کیفیت ، تنوع محصولات و زیبایی است. اولین مسئله در مورد صادرات پوشاک وجود مشتری و مخاطب مناسب در کشور مقصد است. ما تولیدکنندگان این بخش را با خدمات بازاریابی و معرفی محصول در بحرین همراهی می کنیم. یکی از خدمات لجستیکی ما محموله برای بحرین است. شرکت بازرگانی ما در خدمت شماست.

صادرات محصولات لبنی به بحرین

رقابت با رقبا در بازار صادرات بحرین همیشه وجود دارد. به دست آوردن سهم عمده بازار و رقابت نیاز به هزینه ها و انرژی شرکت های صادر کننده دارد. بحرین به عنوان بزرگترین مشتری تولید لبنیات ایرانی یکی از با ارزش ترین بازارهای تولید کننده این محصولات است.لبنیات از عمده ترین صادرکنندگان ایران به بحرین هستند. برای اینکه صادرات لبنیات به بحرین امکان پذیر باشد ، تجار ما باید با رقبای زیادی رقابت کنند و از طرف دیگر ، صادرات محصولات لبنی به بحرین نیاز به استانداردهای بهداشتی بالا ، بسته بندی ، قوانین صادرات و حمل و نقل مناسب دارد ، در حالی که بازرگانان ایرانی باید امیدوار کننده باشند. یکی از خدمات لجستیکی ما صادرات محصولات لبنی به بحرین است. مهم این است که همیشه از آخرین وضعیت قانونی صادرات لبنیات به بحرین مطلع باشید. قوانین را می توان در هر زمان تغییر داد.

صادرات زغال به بحرین

انواع مختلفی از زغال وجود دارد و بسته به نوع ماده اولیه و روش تهیه آنها روزانه در کارخانه های مختلف تولید می شود. آنها کیفیت های مختلفی دارند. بسته به شرایط مختلف آب و هوایی و نوع چوب در منطقه ، نوع زغال تولید شده نیز متفاوت خواهد بود. صادرات زغال صنعتی به بحرین یا بریکت در قانون منع صادرات لحاظ نشده است

صادرات تجهیزات پزشکی به بحرین

در مورد صادرات تجهیزات پزشکی به بحرین ، تفاهم نامه ها و پروتکل های همکاری مشترک بین وزارت بهداشت ایران و بحرین امضا شده است. در حال حاضر ایران طیف گسترده ای از تجهیزات پزشکی را تولید می کند ، از جمله تجهیزاتی که از ایران به بحرین صادر می شود و قادر به صدور مجوز از وزارت بهداشت است. تجهیزات پزشکی ساخته شده در ایران از نظر قیمت می توانند با سایر کشورهای تولید کننده این محصولات رقابت کنند ، توصیه می شود شرکت های تجهیزات پزشکی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی در بحرین شرکت کنند تا فرصت تجاری مناسبی کسب کنند. تجهیزات پزشکی در صورت تولید در ایران از ایران و در غیر این صورت بنا به درخواست خریدار از کشور تولید کننده ، خریداری شده و پس از تولید مستقیماً به خریدار ارسال می شود.

صادرات مواد شوینده به بحرین

از آنجا که بحرین کشوری مصرف کننده است و تولید آن به ویژه در بخش شوینده بسیار کم است ، ایران پتانسیل قابل توجهی برای صادرات مواد شوینده به بحرین دارد. با توجه به این وضعیت و بازار مناسب شوینده ها ، صنعت شوینده می تواند به عنوان یکی از صنایع مهم در زمینه صادرات روغن برای تولیدکنندگان ایرانی نقش داشته باشد. یکی از مزیت های صادرات مواد شوینده به بحرین این است که ایران دارای مزیت ساخت است و قیمت مواد شوینده در ایران نسبت به سایر کشورها منطقی تر است ، بنابراین بازرگانان بحرین ترغیب می شوند مواد شوینده را از ایران خریداری کنند. این مسئله با توجه به قیمت بسیار مناسب موجب رضایتمندی مصرف کنندگان بحرین شده است. در همین حال ، رقابت شدیدی بین ایران و کشورهای همسایه از جمله چین وجود دارد.

صادرات موکت به بحرین

یکی از مهمترین مقاصد اقتصادی کشورهای مرزی یا همسایه هستند. یکی از مهمترین اقلام صادراتی به بحرین انواع کفپوش از جمله موکت است. صادرات موکت به بحرین نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این محصول انواع مختلفی دارد و تنوع آن بسیار زیاد است. محصولی که خود را به عنوان جایگزین رسمی فرش در بازارهای مختلف معرفی کرده است. موکت همچنین به عنوان پوشش یا عایق حرارتی در نظر گرفته می شود ، بنابراین برای صادرات این محصول به بحرین باید به فصل ها و آب و هوای منطقه توجه کنید. طبق آمار ارائه شده ، بیشتر صادرات فرش ایران به کشورهای همسایه به بحرین توزیع می شود. اگر می خواهید یک بار موکت به بحرین بفرستید ، بخش تدارکات تجارت طلایی ایران در اختیار شماست.

صادرات لوازم بهداشتی به بحرین

بازارهای اصلی هدف صادرات تجهیزات بهداشتی بحرین ، کویت ، قطر ، ترکیه ، عراق ، افغانستان ، پاکستان ، برخی از کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس است. لوازم بهداشتی به منظور واردات ارز به کشور و افزایش فروش به تولیدکنندگان ایرانی به بحرین صادر می شود. با افزایش ظرفیت تولیدکنندگان داخلی ، کیفیت مناسب این محصولات و رعایت استانداردهای تولید در بازارهای هدف ، شرکت ها را به سمت فروش خوب سوق داد.

اگر قصد ارسال لوازم بهداشتی به بحرین را دارید ، باید از آخرین مقررات گمرک آگاه باشید. تجارت طلایی ایران ضمن ارائه خدمات مشاوره ای ، محموله های مواد بهداشتی را به بحرین می فرستد.

صادرات کاشی به بحرین

در سالهای اخیر ، ما شاهد رشد فزاینده صادرات کاشی و سرامیک به بحرین بوده ایم. اگر تولیدکنندگان ایرانی قصد موفقیت در بازارهای جهانی از جمله کشورهای همسایه مانند عمان را دارند ، باید سلیقه بازار را در نظر بگیرند. یکی از مهمترین موضوعات بازارهای بین المللی این است که کاشی و سرامیک با کیفیت پایین را نمی توان در بازار جهانی یافت. برخی از تولیدکنندگان بر این باورند که می توانند با تولید جنس با کیفیت پایین و ارزان بازار را کنترل کنند. اما این یک تصور غلط است که برای موفقیت در صادرات ، کیفیت در درجه اول اهمیت است. از جمله عناصر مورد توجه در کیفیت کاشی می توان به اندازه و شکل کاشی ، مقاومت در برابر رطوبت ، مقاومت در برابر تغییرات دما ، مقاومت در برابر نیروهایی مانند وزن و … اشاره کرد.

تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به دلیل مزیت آن در مرز با بحرین می توانند از این بازار بهره مند شوند

صادرات فایبرگلاس به بحرین

فایبرگلاس به عنوان یکی از عایق های متداول در بسیاری از زمینه ها و صنایع ، همیشه مورد نیاز گروه های مختلف بوده است. دلیل اهمیت آن خواص فایبرگلاس ، از جمله عایق بندی عالی برای گرمایش و سرمایش ، انعطاف پذیری ، وزن سبک و قابلیت برش آسان است. اگر تولید کننده فایبرگلاس هستید و می خواهید این محصول پرکاربرد را به بحرین صادر کنید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا درباره بازار بحرین و شرایط صادرات فایبرگلاس به بحرین بیشتر بدانید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم.

صادرات آجیل و خشکبار به بحرین

آجیل یکی از کالاهایی است که به دلیل ماندگاری زیاد و نگرانی در مورد فساد ، خطر ذخیره سازی آن نسبت به صادرات مواد غذایی و لبنی کمتر است و این یک مزیت بزرگ برای شما محسوب می شود. این مهم هنگامی است که به دلایلی مانند توسعه بازار هدف در بحرین ، جابجایی انبار یا طی مراحل اداری و گمرکی ، مجبور شوید زمان بیشتری را برای تحویل آجیل و محصولات خود به مصرف کننده بحرینی صرف کنید. از دیگر مزایای این محصول ، انعطاف پذیری در بسته بندی محصول است. نوع بسته بندی محصول شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر فضای مناسب برای حمل و نقل و صادرات آجیل به بحرین ، از نظر بصری نیز مورد توجه مصرف کننده قرار گیرد. سلیقه مردم مناطق مختلف آب و هوایی بحرین از نظر مصرف آجیل و بهترین فصل برای صادرات به بحرین نیز از جمله موارد مهمی برای شماست که می توانید از طریق تجربیات و تحقیقات میدانی در مورد این موارد بیشتر بیاموزید. بدیهی است که موارد مهم و مختلف دیگری نیز در مورد صادرات آجیل به بحرین وجود دارد که می توانید اطلاعات لازم را از بهترین متخصصان ما در این زمینه کسب کنید. ما مفتخریم که به شما خدمت می کنیم.

صادرات پسته به بحرین

ایران یکی از بزرگترین کشورها در تولید پسته است و پسته یکی از با ارزش ترین محصولات کشاورزی در ایران است. صادرات پسته و خرما در ایران به سایر کشورهای جهان دارای قدمت طولانی بوده و تجارت سنتی ایران محسوب می شود.

صادرات زعفران به بحرین

زعفران گرانترین محصول کشاورزی ایران است که در مناطق گرمسیری رشد می کند. مهمترین مناطق تولید زعفران در ایران استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی است. کاشت این محصول در سایر استانهای کشور مانند خراسان شمالی ، کرمان و چهارمحال و بختیاری بصورت پراکنده انجام می شود.

در سالهای اخیر تولید در این کارخانه در اسپانیا و افغانستان محدود شده است.

بازرگانان می توانند زعفران را به دو طریق عمده و خرده فروشی صادر کنند. مانند هر محصول دیگر ، قیمت عمده فروشی زعفران ارزان نیست و سود زیادی برای سوداگران به همراه ندارد. اما خرده فروشی یک مسیر پیچیده و سودآور است زیرا به بازاریابی بهتر برای صادرات ، صدور مجوز و ثبت مشاغل نیاز دارد. به همین دلیل ، بازرگانان تمایل بیشتری به عمده فروشی دارند.