قوانین مربوط به کابل کشی شبکه با سینی کابل

قوانین مربوط به کابل کشی شبکه با سینی کابل : منازل و دفاتر مدرن ما معمولاً مملو از ترکیبی از فناوری بی سیم و کابل هستند ، از دفاتر با رایانه و چاپگر گرفته تا تلویزیون های هوشمند و دوربین های بی سیم. این کابل کشی شبکه در زمان ساخت بیشتر ساختمانهای قدیمی وجود نداشته است ، به این معنی که با گذشت زمان ، بسیاری از خانه ها و دفاتر شبکه گسترش و گسترش می یابند. یک سری قوانین و مقررات در مورد کابل کشی شبکه برای خانه یا محل کار شما وجود دارد که باید آنها را بدانید.قوانین و مقررات کابل کشی را مطالعه کنید . قیمت سینی کابل با توجه به مزایای آن بسیار ناچیز است.جهت دریافت قیمت سینی کابل کلیک کنید.

سیم کشی شبکه در برابر Wi-Fi

راحتی شبکه های Wi-Fi ، که به ما امکان می دهد به نقاط مهم بی سیم در محل کار ، مراکز خرید و حتی خارج از کشور متصل شویم ، خراب شده ایم. به همان راحتی که Wi-Fi راحت است ، باید توجه داشت که کابل کشی شبکه دارای دو مزیت اصلی است که Wi-Fi فاقد آن است – قابلیت اطمینان و سرعت. چند مورد بدتر از استفاده از شبکه Wi-Fi است که ناگهان در میانه مکالمه با FaceTime یا یک لحظه مهم ورزشی قرار می گیرد. برای دستگاه هایی که در یک مکان قرار دارند ، مانند تلویزیون های هوشمند ، رایانه ها و چاپگرها ، قطعاً سیم کشی هوشمندترین راه اتصال به اینترنت است.

قوانین کابل کشی شبکه

ساخت کابلهای شبکه ثابت برای هر کس غیرقانونی است – این بدان معنی است که حتی اگر فکر می کنید یک تکنسین هستید ، نباید سیم را زیر کف ، سقف یا دیوارها نصب کنید.

این قوانین برای محافظت از شما طراحی شده است ، مانند سایر تکنسین هایی که شبکه هایی را که به خانه یا محل کار شما متصل می شوند متصل می کنند و معمولاً به شبکه ارتباطی بزرگتری که بخشی از آن هستند خدمات می دهند.

البته لازم به ذکر است که اتصال دستگاههای خود به کابلهای اترنت پیش ساخته که ثابت نیستند ، مانند آنهایی که در لبه های شماست ، قانونی است.

قوانین مربوط به کابل کشی شبکه با سینی کابل

قوانین مربوط به کابل کشی شبکه با سینی کابل

به چه نوع کابلی نیاز دارید؟

CAT5 ، CAT6 یا CAT6a ، که انواع متداول کابل ها هستند.

مخاطبین اتاق خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از تماس کافی هر اتاق ، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید ، از جمله:

اندازه ساختمان؛

چیدمان منزل یا محل کار خود. و

مقدار تجهیزات کابلی را که در آینده خواهید داشت تخمین بزنید – به یک تلفن (تلفن ثابت) ، کامپیوتر ، تلویزیون و غیره فکر کنید.

در کابل ها و داده ها ، به جای اینکه بخواهید چندین دستگاه را به یک خروجی متصل کنید ، توصیه می کنیم برای هر کابل یا دستگاهی که می خواهید متصل شوید حداقل یک خروجی اتاق داشته باشید. این امر ضمن ایجاد انعطاف پذیری برای دستگاه های کابلی فعلی و آینده ، به سرعت بخشیدن به شبکه شما کمک می کند.

مکان مرکزی کجاست؟

تمام کابلهای شبکه شما باید به یک نقطه مشترک در محل مرکزی کابل متصل شوند ، جایی که صفحه اتصال تمام کابلها را جدا می کند.

در حالت ایده آل ، شما باید یک مکان مرکزی را برنامه ریزی کنید ، خوب ، مرکزی! برای جلوگیری از رطوبت و گرمای بیش از حد دور از خنک و خشک نگه دارید.

مناطق مشترک برای مکان مرکزی شامل یک گاراژ ، دیوار پشتی کمد یا کمد لباس است. از آنجا که تعدادی از کابل ها به این مکان برمی گردند ، شما نمی خواهید این مکان از دید خارج شود.

با پریزهای اتاق ، سیم کشی و صفحه اتصال ، همه چیز مرتب است ، تنها چیزی که باقی می ماند پیکربندی عملکرد هر سوکت برای یک اتاق با کابل اتصال است.

کابل وصله پانل اتصال را مستقیماً به کابلهای تقویت کننده توزیع تلویزیون ، سوئیچ شبکه یا پورت LAN روتر و مسیر تلفن شما متصل می کند. عملکرد هر مخاطب در اتاق به راحتی قابل تغییر است ، زیرا نیازهای خانه و روز شما به مرور تغییر می کند.

انواع نقاط دسترسی بی سیم

در حالی که Wi-Fi سرعت و قابلیت اطمینان کمتری نسبت به سیم کشی شبکه ارائه می دهد ، تعدادی دستگاه وجود دارد که فقط به جادوی Wi-Fi متکی هستند.

برخلاف سیم کشی شبکه ، سرعت و قدرت سیگنال Wi-Fi بر نحوه ساخت خانه و همچنین فاصله بین روتر Wi-Fi و دستگاه تأثیر می گذارد.

ممکن است یک منبع Wi-Fi برای یک خانه یا مکان کوچک کافی باشد ، اما تعداد دیواره های بین منبع Wi-Fi و دستگاه شما به طور قابل توجهی بر قدرت Wi-Fi تأثیر می گذارد.

برای دریافت بهترین سیگنال ، باید چندین نقطه دسترسی بی سیم (WAP) را در خانه و محل کار خود نصب کنید.

نقاط دسترسی بی سیم با کابل های جداگانه بهترین گزینه برای اینترنت مطمئن است ، زیرا تکرارکننده های Wi-Fi یا توسعه دهندگان با مسافت مشابه و سایر موانع روترهای بی سیم با محدودیت های مشابهی روبرو هستند.

بیشتر این نقاط دسترسی باند دوتایی هستند که به آنها امکان می دهد از خدمات قدیمی تر ، پهنای باند و تلفن های جدیدتر ، لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند استفاده کنند.