ارز وینک مال کجاست ؟

هدف وینک تبدیل شدن به پلتفرم برتر بازی بلاک چین برای بازی ، معاشرت و مشارکت کاربران در چندین سیستم بلاک چین است.سلفوینک، TRONbet، اولین برنامه غیر متمرکز (DApp) بود که در شبکه TRON راه اندازی شد. وینکادعا می کند که بزرگترین کتابخانه بازی در بلاک چینترون، از جمله پوکر ، تاس و اسلات را ارائه می دهد.پلتفرم وینک همچنین ابزارها و منابعی را برای توسعه دهندگان برای ایجادDAppهای بازی منحصر به فرد ارائه می دهد. برای خرید ارز وینک به صورت قانونی می توانید به صرافی ارز دیجیتال موربیت مراجعه نمایید.

چه کسی وینک را اختراع کرد؟

یک گزارشBinance Research تیم توسعه را متشکل از 12 نفر می داند که سه نفر از آنها تجربه بازی و مدیریت دارند ، در حالی که چهار نفر قبلاً با فناوری بلاک چین کار کرده اند.

این تیم به عنوان کارکنان سابق شرکت های معروف از جمله آمازون ، علی بابا ، اوگیلوی ، تنسنت و گیم لافت ذکر شده است. در حالی که نام آنها ذکر شده است ، جزئیات دیگری ارائه نشده است.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این محرمانه بودن به این دلیل است که توسعه دهندگان ارز دیجیتال وینک از چین هستند و نمی خواهند توجه مقامات چینی را به بستر قمار خود جلب کنند.

هر کاربر وینک با پخش برنامه های مورد علاقه خود در پلت فرم ، توکن ها را استخراج می کند. هرچه کاربر زمان بیشتری را صرف بازی کند ، تعداد بیشتری توکن دریافت می کند.

همچنین یک ویژگی جداگانه برای دارندگان توکن به نامWinDropوجود دارد که به شکل پیچیده تری کار می کند.

WinDropچگونه کار می کند؟

شرکت کنندگان در پلتفرم دارای یک شاخص به نام Win Power هستند.

Win Power بر اساس تعداد توکن WIN که توسط یک کاربر نگهداری می شود محاسبه می شود. هرچه تعداد توکن کاربر بیشتر باشد ، قدرت Win بیشتری جمع می شود.

هر روز بسته به میزان Win Power موجود ، سیستم تعداد معینی از توکن TRON (TRX) را بین همه دارندگان ارز رمزنگاری WIN توزیع می کند.

نحوه استخراج ارز وینک چگونه است؟

پلتفرم وینک ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که به آنها امکان ایجاد برنامه (بازی) و صادرات پروژه های آماده را می دهد.

سپس توسعه دهندگان این پلت فرم کاربران را با هزینه کم معاملات درون شبکه جذب می کنند.

بنابراین ، در حالی که متوسط ​​هزینه تراکنش در شبکه اتریوم در زمان نگارش مقاله بیش از 10 دلار بود ، برای WIN تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پولاست. توسعه دهندگان ادعا می کنند که می توانند این را ارائه دهند زیرا این پلتفرم از پهنای باند و شبکه های قدرت خود برای انجام معاملات استفاده می کند.

در عین حال ، توکن هایی که توسط کاربران برنامه های شخص ثالث به دست می آید ، در بازار ثانویه قابل فروش نیست. بنابراین ، آیا می توان قیمت سکه WIN را پیش بینی کرد؟

WIN پیش بینی قیمت سکه – WIN چه می کند؟

سکه WIN به عنوان یک رمز دوگانه ، TRC20 یا BEP2 در دسترس است.

TRC20 مانند توکن TRC است ، بنابراین به TVM ها وابسته است – ماشینهای مجازی TRON که توسط توسعه دهندگان TRON استفاده می شوند و توسط شبکه TRON پشتیبانی می شوند.

BEP2 توکن هایی هستند که در شبکهBinance Chain صادر می شوند. این نشانه ها برای پرداخت هزینه ها و فعال کردن هرگونه تراکنش در شبکه استفاده می شود.

پلتفرم های بازی غیر متمرکزWINkدر نظر گرفته شده است تا به کاربران اجازه دهد تا وجوه خود را کاملاً در اختیار داشته باشند ، در حالی کهDAppهای قمار تراکنش های سریعتر و روان تری را ایجاد می کنند.

کن پارک ، رئیسوینک، گفت:

“ما واقعاً معتقدیم که فناوری های بلاک چین می تواند صنعت بازی را متحول کند و تجربه کاربری عالی را ارائه دهد.”

آیا سکه WIN سرمایه گذاری خوبی است؟

هنگام جستجوی پیش بینی سکه WIN محتاط باشید. با دقت سرمایه گذاری کنید و از پول نقد خود جدا نشوید مگر اینکه بتوانید آن را از دست بدهید.

ارزهای رمزنگاری شده ابزارهای خطرناک و بسیار ناپایداری هستند و شما باید قبل از قرار دادن پول در هر یک از آنها تکالیف خود را انجام دهید.

مایک دلانی ، مدیر بالینی درDelamere Health ، می گوید هرکسی که سرمایه گذاری در این نوع ارزهای رمزنگاری شده را در نظر بگیرد ، به قمار مجازی معتاد می شود. او توصیه می کند:

برای زمان و هزینه محدودیت تعیین کنید. این به شما امکان می دهد میزان زمانی را که به خود اجازه می دهید به صورت آنلاین در وب سایت های سرمایه گذاری رمزنگاری شده صرف کنید ، کنترل کنید.