موسسه مهر دانش

موسسه مهر دانش :برگزاری کلاس های آموزشی انجام پایان نامه و پروپوزال و تحلیل آماری

 آموزش انجام پایان نامه

انجام پایان نامه یکی از مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. انتخاب عنوان مناسب، نگارش پروپوزال، پایان نامه ارشد و رساله دکتری به صورت استاندارد و دفاع اصولی و پرقدرت از پایان نامه جزء مهمترین ارکان موفقیت در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

موفقیت دانشجویان در تدوین پایان نامه، در واقع نمایان گر توانایی و آمادگی آن ها در برنامه ریزی، اجرا گزارش یک مطالعه علمی به طور مستقل و سازمان دهی شده در ارتباط با حوزه موضوعی تخصصی تحصیل خود می باشد .

به طور کلی انجام پایان نامه کاری زمان بر است که دانش و تجربه زیادی نیازمند است. موسسه مهر دانش با در اختیار داشتن متخصصین و اساتیدی با تجربه آماده مشاوره و آموزش پایان نامه در کلیه رشته های دانشگاهی می باشد

مشاوره انجام پروپوزال

پروپوزال اساس پایان نامه و شاید مهمترین مرحله از انجام پایان نامه میباشد. برای دانشجویی که اولین بار در این مسیر قدم بر میدارد نگارش پروپوزال دشوار خواهد بود . در دانشگاه های مختلف پروپوزال با فرمت های مختلف ارائه میشود ولی درکل یک پروپوزال شامل قسمتهاییست که غالبا در تمامی فرمتها مشترکند .

قبل ازرساله دکتری، مرحله اول نوشتن پروپوزال است که در صورت تایید به یک رساله کامل تبدیل می شود. بنابراين، پروپوزال طرح کلی است که فرد در نظر دارد تا به عنوان رساله آن را انجام دهد .

نوشتن پروپوزال معمولاً برای دانشجویان پیچیده است، زیرا از بسیاری جهات شبیه به رساله می باشد. معمولا در پروپوزال از منابع به روزتر و غالبا لاتین استفاده میشود.

موسسه مهردانش، بیش از ۸ سال در زمینه مشاوره و آموزش انجام پایان نامه، پروپوزال ، تبدیل پایان  نامه به کتاب و انجام فصل ۴ پایان نامه ( تحلیل آماری) فعالیت می نماید. تا کنون بیش از صدها کار مشاوره و آموزش انجام پایان نامه را به دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری ارائه نموده است.

موسسه مهر دانش :ارائه دهنده انواع خدمات

آموزش انجام پایان نامه دکتری

آموزش انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

 آموزش انجام پروپوزال

آموزش انجام پایان نامه حسابداری  

آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی